Monday, July 23, 2012

රමීතා,ලන්ග,අභීත තහ දුකා මාමිගේ කදේ යාම.

මෙතෙක් කතාව.

රමීතා නැන්දියා තහ ලන්ග මාමියා අහින්තක ලජා අයියාට හොදටෝම බැනලා පෝත්තුවක් දැම්මේය.ඒ අය හලීම නලකය.ලජා අයියාත කොතු කොතු දමන්නත ඕනි අතහනයක් තියන බව කිව්වාය.එතැනදී පලන බ්ලොග් ලියන මාමිලා නැන්දිලා අපිත කබ්බෝ කියා පවතා තිතියෝය.මනත මෝලලා මදි යැයි කිව්වෙමු.අපිත දුකය.ඒ අතලේ අභීත මාමියාද පෝත්තුවක් දමා රමීතා නැන්දියාට තහ ලන්ග මාමියාට කදේ යන්නට හැදුවෝය.ඒකෙන් අන්තිමට අභීත මාමියා තවුත්තු වී අකුලාගෙන යන්නත උනි.එයත අමතලව පලිනත ලංග මාමියා තහ එම නැන්දියා අභීත මාමි එක්ක තලහ උන බව කිව්වෝය.ඒ  අතලවාලයේ රමිතා නැන්දි කොමෙන්ත් කිලීම වලකා ඇති අතල තමන් වැලදී බව පිළිගැනීමත අකමැත්තෙන් පතුවේ. 


අද එතැන් තිත

ඊත පත්තේ ඇනෝ මල්ලි වගේ කත්තිය රමීතා නැන්දිත බැනලා ,රමීතා නැන්දි කතා කලනවා  වගේම පෝත් දමන්නේය.ඒවා හලි කුජීතය හිලිකිතය.ඊක් ය.ඒ පෝත්තුව හුදී මාමලා නැන්දි ලා ගේ මොකක්ද එකේ තන්වේගය පිණිත මෙතන දමමි.

 රමේෂා ඇන්ටිගේ පිටේ ටැටු එක!


මේ කතාව ලියන්න මුල් උනේ එක නෙවේය.වෙන එකකි.උදේ පාන්දල බලන විත තමන් පලිනතයි ඉතන්  ඉන්නා දුකා මාමි ලත්තන කතාවක් දමලාය.අභීත මාමියගේ ලෙදී ගලවලාය.මේ තීන්නේ ඒ කතාවය.   

විකිණීම...!!

මේ කතාව ලියන්න හේතුව නම් අභීත මාමා විතින් රමීතා නැන්දිව විකුණලා ඇතිබව දුකා මාමි විතින් විත්වාත කිලීමයි.එය ඉතා ලත්තනට කබ්බාගේ බාලන්ත මොළයත වැතහේ.

දුකා මාමියෝ ඔයාත දෙයක් කියන්න මේ අහින්තක කබ්බ කැමැත්තෙමි.තමන් නොදැනම තමන් විකිණි ඇති බව දැනගත් විත ඉතා දුක අතල ... තමන් නොදැනම තමාන් කදේ ගොත් ඇති බව දන ගන්න ලැබීම ඊත වදා දුකකි.

61 comments:

  1. හොඳ කතාව කබ්බෝ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. තැන්කුයි වේවා ඇණෝ මාමියෝ.....

      Delete
  2. apinam owa dannatho.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. තැනගෙන ඉන්න එක තලීලයට ෂෝයි...........

      Delete
  3. //මේ කතාව ලියන්න හේතුව නම් අභීත මාමා විතින් රමීතා නැන්දිව විකුණලා ඇතිබව දුකා මාමි විතින් විත්වාත කිලීමයි.//

    මං හිතන්නෙ මෙන්න මේකනම් වැරදියි කබ්බෝ.ඕකෙ කියලා තියෙන්නෙ වෙන කෙනෙක් ගැන.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනී මන්දා ඇනෝ මාමියෝ....ඔබා සීයව අල්ලගෙන තියෙන නිතාවෙනුත් අභීත මාමිගේ බ්ලොගී එකේ රමීතා නැන්දි තහ ලංග මාමි දාපු ඇනෝ කොමෙන්ත් වලිනුත් තේලුම් නන්නේ එහෙමයි.

      Delete
  4. ඇයි තන පටිය බොද කලේ ???
    අපරාදේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැත්තන් ඊත පත්තේ කියයි මේ පොදි එකාත් කොතු කොතු දාන අතහනෙන් පෙළෙනවා කියලා

      Delete
    2. පතන් මාමි, ඔයා අතහනෙන් කියල හැමෝම මාමිලා කියනවා. ඔයා කවි ලියන්නේ අහිංසක අක්කිලා අල්ලගන්න නේ. හූ හූ හොලා අහු උනා

      Delete
  5. තේරෙන බාසාවකින් ලියන්නකෝ අප්පා . .. මේ ලියලා තියෙන විදිහට මොන මගුලක්ද කියන්න හදන්නේ කියලා තේරෙන්නේ නෑ . . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔබතුමා රංග මහතා එම මැතිනිය වෙනුවෙන් කඩේ යනවා කියන ඒක තමයි.අභිතගේ වැඩ හේතුවෙන් පලුදු උන යාළුකමට ඔබතුමාටත් දුකක් ඇති වී තිබෙන අතර විනිවිද භාවයෙන් බලන්නෙකුට හොදහැටි තේරුම් ගන්න පුළුවන් වන්නේ අභීත ගේ ක්‍රියාව නිසා රංග මහතා සහ එම මැතිනිය නොදැනීම විකිණී ඇති බවත්,ඔබතුමාට එමනිසා හිත රිදී ඇති බවත්,ඔබතුමා රංග මහතා සහ එම මැතිනිය වෙනුවෙන් කඩේ යන බවත්ය.ඔබතුමා අර මැතිනියගේ ලිපියට අනිතිමට දමා තිබු කොමෙන්ටුවෙන් ඔබතුමාගේ මානසිකත්වය මැනගත හැක.තේරුනාද දන්නේ නෑ.

      අභීත නම් කුප්‍රකට පොලුකාරයා ගාවාගෙන නොතිබුනා නම් ඔබතුමාගේ ලිපියේ අන්තර්ගතයේ අදහස මීට වඩා සාදාරන වීමට තිබුණි.

      Delete
    2. Pau, Dukage puka netha!

      Kabba++

      Delete
    3. ආ ඒකද මේ . . නෑ නෑ රජා මල්ලී ..

      එතනදී මම කාටවත් කඩේ ගියා නෙමේ . . මගේ අවංක අදහස කිව්වේ . . .

      ඉස්සර මම ඔය උඹේ වයසේ ඉන්න කාලේ ටැටූ ගහන කෙල්ලෝ හිටියේ නෑනේ බන් . .

      ඒ කාලේ දනිස්සෙන් පොඩ්ඩක් උඩට අඳින කෙල්ලෙක් දැක්කොත් අපි හිතුවේ ඒක බඩුවක් කියලා . .

      වයසට ගියාම තමා තේරුනේ වයස මෝරලා නැති කාලේ අපි ලෝකේ දකින දේවල් වලට නිර්වචන දෙන්නේ අපේ වයසේ තරමින් තමා කියන එක . . .

      ඉතිං එතන මම දාපු කොමෙන්ටුව "රජා වගේ පොඩි එකෙක් කියපු කතාවක් මුලු සමාජේම අදහස කියලා හිතලා රමේශා වගේ විවෘතව ලොකේ දකිනවා කියල කියන කෙනෙක් මේ වගේ පෝස්ට් එකක් ලිව්වේ ඇයි කියන එක" (මට මතක හැටියට)

      ඉතිං ඒක එයාල වෙනුවෙන් කඩේ ගියා වෙන්නේ කොහොමද?

      අහ් මට මේ බ්ලොග් එක ගැන කියලා ලින්ක් එක එව්වේ මීගොඩයා . . .

      ඌට තෑන්ක් කරන්න මල්ලී හොඳේ . .. :D

      Delete
    4. දුකා අයියේ.... මේක මම කරන එකක් නෙමේ...

      ඕනෙ තැනක දිවුරන්නං... මී ගොඩයාගෙන්ම අහලා බලන්න. මට මේ තියන වැඩ අස්සේ එක එකාට මඩ ගගහ ඉන්න වෙලාවක් නෑ..

      මං පල්ලා.. මේ මම නෙමේ!!!!!

      Delete
    5. දුකා මාමියෝ එතන නොමේරූ කියන වචනෙත් තිබ්බා නේද?.ඔයා එක කිව්වේ ඔයා උදින් දාපු හිතින්ම නෙමී නේද?

      Delete
    6. රජා මචං මෙතන බොරුවට දිව්රන්න එපා බං.උඹලා වගේ පොන්න හුත්තලා නිසා දැන් බ්ලොග් වල කියවන්න දෙයක් නෑ. තෝ තමයි දැන් වෙනම නම් හදාගෙන රමේෂට රංගට දුකාට අභියට ඇර ඇර යන්නේ...දැන් මෙතන බොරුවට දිව්රන්න එපා බං උඹ බබා කියලා

      Delete
    7. දුකා July 23, 2012 7:26 AM
      අඩවි රජ July 23, 2012 8:15 AM

      duka liwuwa ekata peya bagen uttara denne mu meka asse inna nisa nemeda?

      Delete
  6. අහ් මේ කඩේ යෑමේ කතාව ඔයා වරදවා වටහාගෙන . . ඒක මේ වෙන කතාවක් බන්. .. හික් හික් හික්

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනී තමා වෙන්න ඕනි මත තව මාමි කෙනෙක් අමතකම උනා....

      Delete
    2. muu nam kabbekma thamai.Yanne koheda malle pol wage post thamai danne.duka kiyala thiyenne mokadda kiyalawath muta therila na ne.kabbo oya post 1ke thiyenne wenama case 1k.

      Delete
    3. ඇනෝ මාමියෝ නිකාන් නොදී ඉන්න.විකිණීම කියන එක සම්පුල්න වෙන්න තව එකම නමක් ඕන වෙනවා.ඒක වෙනම පොස්තුවකින් ලියන්නම්.......විත් එවිඩන්ස්......... :D.(මත හිතෙන්නෙම ඒ ඔයා කියලා )

      Delete
    4. මුල නමත අකුලු අතලයි .....ඔන්න දුන්නා ඉඟියක්........

      Delete
    5. අහිංතක කබු මල්ලි මෙන්න සීන් කෝන් එක
      ________________________________

      අබීතයා මෙදා වංගියේ දුකාවයි දුමියගෙයි නං දෙක විකුණලා ඉන්දික උපශාන්තගෙන් ණයක් අරං දැන් මග අරිනවා. දුකයි දුමියයි දන්නෙත් නැහැ උන්ව විකුණලා මේක ගත්ත වග. දැන් තමා වැඩේ එළියට පැනලා තියෙන්නේ. රමීසා සහ රංග ගැන කේස් එක වෙනම එකක්. මේක තව එකක්. ඔයා වැඩේ මාරු කරගෙනනේ සුදු පැට්ටෝ. දැන් ටිකක් කල්පනා කරලා වැඩේ කරගෙන යන්න.

      කබු මල්ලි උම්මාහ්!

      Delete
    6. ඇනෝ මහත්තයෝ

      ඔබතුමා කවුද කියන්න මම නොදන්නා මුත් තවමත් නොලැබී යැයි කියන මුදල පිළිබඳව පොලුකාරයා විසින් පිළිතුරු ලබා දෙනු ඇත. ඉන්දික උපශාන්තගේ ප්‍රශ්නය අද ඇති වෙච්ච එකක් නොවන බව අපි කවුරුත් හොඳට දනිමු.බළලුන් මල්ලෙන් එලියට පැනීමට මා ඉහත සඳහන් පවුලේ සිද්දිය උපකාරී උන බව මතක කිරීමට කැමැත්තෙමි.දුකා විසින් තැටිය රත් වුන වෙලේ රොටියක් පුච්චන්න ගොස් එන ගත්තා පමණි.ඔබ ඉන්දික උපශාන්ත නම් නිවිහැනහිල්ලේ දෙයක් මතක කර මැනව.එය නම්,පොලු අභීත විසින් දුමී සහ දුකා විකුණනු ලැබුවේ නය දීමට පෙරද පසුද යන බව පමණකි.

      ජය ශ්‍රී

      Delete
    7. අලේ මේ අපේ කබ්බා පැතියා අර කලු පසනා නේද,අල අල කං ගොතු ඇස් ලොකු

      Delete
  7. ඔය රමීතා නැන්දියාට ඔත්තලටම කොන්ද පණ තියෙනවානම්, කීන්න තීන දේ කෙලින්ම කීනවනාම් ,වෙනත් තාලෙ කෙල්ලෙක් නම්..., අනිත් අයගෙ කෙලින් කතා වලාට, අනිත් අයගෙ අදහත් වලට මූන දෙන්න බැලි ඇයි එයාට? ඇයි අලේ එයා කමෙන්ට්ස් ඩිසේබල් කරලා තියෙන්නෙ?? අලිම පස්නයක් අෆ්ෆා මට මේක.... :(

    අනික අල අබීත මාමියා ඇයි ජීවිතේට නොයන බ්ලොග් වල වලියකට විතලක් උපදෙත් දෙන්න යන්නෙ?? ඒ මාමීගෙ ව්‍‍යාපාලය දිය යටින් ගින්දර ගෙනියන එකද? එයා අලිම ආසයි වලියක්, මතවාදයක්, මොකක් අලි විවාදාත්මක දෙයක් යන බ්ලොග් එහෙකට පැනලා කක්කි කලන්න... බොලුනම් බලන්නකෝ.. හුගාලියක් බ්ලොග් වල ඒ මාමි, හලි ලස්සන කමෙන්ට්ස් නියම නමින් දාලා තියෙන්වා.. හැබැයි, ඊටපත්තෙ ඇනෝ ඇවිල්ලා කක්කි කමෙන්ට් දානවා...අත්දුටුයි ප්‍රත්‍යක්ශයි!!!

    ඒ මාමිට කවදා හලි මැලෙන මොහොතෙදි හලි ඔය කලපු පවු මතක් වෙනවා සුවල් එකටම!!! මොකද මේ බ්ලොග් අවකාශෙ බහුතරය්ක් දෙනා මූණට අබීත මාමියාගෙ හොද කිව්වට, හිනා වුනාට, එකට සෙත් වෙලා කොකාකෝලා බිව්වට , හැම කෙනාම දන්නවා අභීත මාමි කියන්නෙ මොන වගේ සතෙක්ද කියලා...

    අලි අලි.. ඕම යන්කෝ.....

    ReplyDelete
  8. anne ban mee wage pacha wada nokara paduwe wadak balagena hita palla.nattam wenne adagena namak.Ubatala "kabbo" kiyapu 1ka mee wage wada walin atta kiyala therena 1ka vitharai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔයා නිකාන් නොදී ඉන්න

      Delete
    2. kabba, oyane denna patan gatte. ithin oya dena eka dekkama anith ayath denawa. oyata duka eyala oya dena kenata nodena eka genada?

      Delete
  9. ane mandan na oi.... mata puken hina oi abeetha mama gana ....
    ape abeetha mama pauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............

    ReplyDelete
  10. තවත් මඩ පිටුවක් අැවිල්ලා ජය ජය

    ReplyDelete
  11. සෑහෙන්න අමාරුවෙන් කියවගත්තේ අග්නි නගා හොඳයිනේ බොලේ බලාගෙන යද්දි... අදාල සිද්ධිය ගැන බ්ලොග් දෙකකින්ම කියවපු නිසා තත්වය පැහැදිලියි... දිගටම ලියහං මචං.ජය වේවා....

    ReplyDelete
  12. මම හිතන්නෙ ඉන්දික මෙතනදි කරල තියෙන්නෙ කේන්තිය පිටකිරීමක් කියල [සමහර විට ඉන්දිකගෙ කේන්තිය නිවුනම, කාලයක් ගිහිල්ල මෙහෙම එකක් ලිව්වෙ අපරාදෙ කියල හිතෙයි. මම කේන්තියෙන් ලියාපුවනිසා මටනම් පස්සෙ එහෙම හිතිල තියනව]

    ඉන්දිකගෙ අභිප්‍රාය උනේ තවත් කෙනෙක් අභීතට සල්ලි දෙන එක [අහුවීම ?] වලක්වන්න නම්, එතනදි ඉන්දික සැලකිලිමත් වෙන්නෙ තමන් දන්නා කියන අය කෙරෙහි. එහෙම නැතුව රටේ ලෝකෙ හැමෝටම පෙනෙන්න මෙහෙම පෝස්ට් එකක් දාපු එක සදාචාර නෑ කියලයි මගෙ පෞද්ගලික මතය [අභීත පොලු තියලා තියනවනම් ඒකත් සදාචාර සම්පන්න නෑ - ඒත් බල්ලෙක් කෑවම ආපහු බල්ලව හපාකන එක හරිද - එතකොට හපා කාපු ඒකා මනුස්සයෙක්ද ?]

    මෙතනදි ඉන්දික කරන්නෙ තමන්ට සිදුවෙච්ච අපහසුතාවය නිසා අභීත සමාජය හමුවේ අපහසුතාවයට පත්කරන්න [පලිගැනීමක් ?] එහෙම නැතුව මේක නීත්‍යාණුකූල මට්ටමෙන් විසඳාගත්තනම් ඉන්දිකගෙ නම්බුව මීට වඩා ‍රැකෙයි.

    ඕනයා, වැපා, දුමී, ඔබා, මාරයා මේ වගේ පෝස්ට් එකක් නොලිව්වෙ මොකද කියල දැන් හිතාගන්න බැරිද ?

    [මේක ඉන්දිකගෙ පෝස්ට් එකට දාපු කෙමෙන්ට් එකක්, ඒත් තවම පබ්ලිෂ් උනේ නෑ. සමහර විට බිසී ඇති, කෝකටත් කියල මම මෙතනත් දාන්නම්. වැඩු උනාට අවුලක් නෑනෙ.]

    ReplyDelete
  13. මට හිතෙන්නේ මේ කබ්බා මල්ලිත් හම්බ කරන් කන්නේ කාට හරි මඩ ගහලා නැත්නං අනුන්ගේ දේකට පුක දීලා.රජාත් රමේෂාත් අතර සිදුවු දේ සාධාරණය.රමේෂා රජාට බැන්නා වගේම රජා රමේෂාට බැන්න. මේකේ වටේ හිටපු උන් රමේෂාගේ ටැටූ එකයි අරකයි මේකයි කියලා මඩ ගහන්න ගත්තා.ඒ අතරේ අභීත හිට්ස් ටිකක් ගන්න ගින්නට පිදුරු දාලා ඇවිලුවා. ඇනෝ කැරියෝ ඇවිත් ඒ‍වලින් උන්ගේ කුහකං පිටකරගත්තා.උඹට මඩක් ගහන්න ඕන තරම් අයිතියක් තියනවා. මොකද උඹ නමින්ම ඉන්නේ කබ්බෙක් විදියට නිසා.ඒත් උඹ හිතනවා නං උඹ නිසා දැන් රණුඩු උනු උන් ආයෙත් මරා ගනී හරි සමාදාන වෙයි කියලා හරි උඹගේ පෝස්ට් එක බලලා ඒව‍ට උත්තර බදී කියලා හරි උඹ මහම මහ මැටි කබ්බෙක්.සිරාවට උඹේ අම්මා විතරයි දන්නේ උඹව වදනකොට උඹට තිබුන ගැජට් එක. ඒක නං හු...වත් ප....යක්වත් වෙන්න බෑ පුතෝ. එහෙම නං මේ වගේ නොමේරූ ආතල් අරගනිවිද??

    දැන් උඹ හිතන්නේ උඹ මාර වැඩක් කරා කියලද? ඇයි බං උඹට උඹේ දෙයක් ලියන්න බැරි.උඹ කාගේ හරි වැටෙන ඉදුල් අහුලන් නොකා ඉදපං බං..

    ReplyDelete
    Replies
    1. "රමේෂා රජාට බැන්නා වගේම රජා රමේෂාට බැන්න" කොහෙද යකෝ එහෙම උනේ...රමේෂා කගේ හරි පොස්ට් එකක් අල්ලාගෙන අසාදාරන විදියට බැන්නම ඒකතමයි රැඩිකල්.අපි මොකක් හරි කිව්වොත් ඉඳුල් කනවා...අම්මගේ රෙද්ද..අනේ ඇනෝ...උඹත් කඩේ යන එකෙක්නෙ බන්.....

      Delete
    2. මම තමා කලින් ඇනෝ. ඔව් මම කඩේ යනව. මට උඹට වඩා කොන්දක් තියෙනව ඒක පිලිගන්න.

      එතකොට මලිත්ට ගහද්දි ඇයි චංචලා අඬන්නේ?

      Delete
  14. අන්න කබ්බෝ උඹෙ අම්මට අරහේ වෙන මිනිහෙක් අරිනවා.උඹ මෙතන අනුන්ගේ කුණු අස්සේ තනියම අතේ ගහනවා. පොඩඩ්ක් ගිහින් අම්මව බලලා වරෙන්..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔහොමම ගිහින් බලපන් උඹේ අම්ම ඉන්නවද කියලා....පස්සේ උඹට වැඩිය ගොඩක් බාල උඹේම මල්ලිලා මට තාත්ත කියනකොට....උඹ පව්...අව්ලක් නෑ උඹ බාප්පා කියපන්.............

      Delete
    2. හුජ්ජ කරන්න වත් පයිය කෙලින් වෙන්නෙ නැති උඹ වගේ පොන්නයෙක් කොහේ ලමයි හදන්නවද. උඹට කවද හරි ලමයි හිටියොත්, පොඩ්ඩක් වටේ පිටේ ඉන්න මිනිස්සුන්ගෙ මූනු මතක තියා ගනින්, පොඩි උන් ලොකු උනාම චෙක් කරල බලාගන්න

      Delete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපිනම් අලුත් ඒක නිසා ඔය ගැන එච්චර දන්නේ නැහැ. හැබැයි ඔහොම දෙපැත්තට මඩ ගහගන්න එක නම නරක වැඩක් තමයි. යහපත් යමක් සමාජය වෙනුවෙන් කරන්න තියන වටිනා කාලය නේද මේ මඩ ගහ ගන්න යොදා ගන්නේ? දැනුමක් දෙන්න, අත්දැකීමක් බෙදා ගන්න, හිනාවක් දෙන්න ඔය කාලය යොදා ගත්තනම් කොච්චර වටිනවද.

      මමනම් හිතන්නේ බ්ලොග් කලාව සංවාද මණ්ඩපයක් වුනොත් තමා වඩාත් රසවත්. තමන්ගේ අදහස් විතරක් කියල අනුන්ට අවස්ථාව නොදෙන එක 'ඒකාධිපතිවාදියි'. ඒ වගේම ඒක මානසික ව අඩු ශක්තියක් ඇති බව පෙන්වීමක්. කුණු හරුප වලට එකග නොවෙතත් මම 'කබ්බගේ' ලිපියේ හරයට එකගයි.

      (මම මගේ අදහස කිව්ව විතරයි, ඔන්න මාත් එකක් කවුරුවත් තරහ ගන්නව හෙම නෙමේ)

      Delete
  16. අනේ මන්දා බං..
    බලාගෙන යද්දි හෙන ලාමකයි නේ බ්ලොග් කෙරුවාව..

    ReplyDelete
  17. බොග් අදවි වල කල්ලි දැන එක එක මාමිලා අපිතත් කීවෝය. අපි පොදි එවුන් නිතා ඒවා බොලු කියා හිතුවෝය. අපිත් බොග් එකක් ලියන විත කොත්තල ලිව්වත්, අනුන්ගේ අදවි වලත කමෙන්ත් දැම්මත් ඔය කල්ලි වල මාමිලා නැන්දිලා අපිව නොන්දි කලෝය. ගණන් ගත්තෙත් නැතිය.

    දැන් එක එකා අනිත් එතාට පත්ත හරවා 'පූක්' යවති. උන් තමන්ගේ පත්තෙන් පූක් විතලක් නෙමේ 'කක්කි' දැම්මත් අපිත කමක් නැතිය. හැබැයි අපිත ඉවතන්න බැරි ඒ 'පූක්' ගද බොග් අදවි ඔත්තොම 'ගූ ගද' කරණ නිතාය. කොහොම හලි උන්ට හොද වැදේය. ඕම වෙලා මදිය. දැන්වත් කල්ලි ඔත්තොම පිල්ලි කියා වල පල්ලට දැමිය යුතුය.

    ප.ලි. ඒත නෙමේ තබ්බෝ රමීතා ඇන්තිගේ කුක්කුවලත් තැතූද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹලට තියෙන්නේ සංසර්ගයේ නොයෙදීම ඇති වෙච්ච ලෙඩක් පුතේ. රාවණා රජතුමාත් ඒ ගැන කියලා තියනවා‍ මෙන්න මෙහෙම..

      කබ්බං නිකමං
      හුකං නිවං
      හුකං නැති කබ්බං
      ජරා ලෝකේ උප්පං

      මෙන්න මේ වගේ ශ්ලෝකයක් එතුමාත් කියලා තියනවා. ඒ කියන්නේ දරුවනි සංසර්ගයේ නෙයෙදෙන උන් කබ්බන් වේ. උන් උපදින්නේ ජරා ලෝකයේය.ඒ නිසා දරුව තොපලාට ඇති වී ඇත්තේ සංසර්ගය නෙමැති වීමේ කාංසියයි. අපේ රාවණා උතුමානන් මේ ලොවට නැවත පැමිණීමෙන් පසු ඒ ප්‍රීතිය නිමිත්තෙන් මා උඹලාට එතුමාට කියා එතුමාගේ අන්තප්පුරයෙන් කාන්තාවන් නොමිළේ ලබා දෙන්න වැඩ පිළියෙළ කරන්නන්. එතකල් නියමිත් වෙලාව පැමිණෙන තුරු තොපලා බිහි කළ මෑනියන්ගේ රෙද්ද අස්ස බලා සැනසේවා. කබ්බන්ට සහ මේ සංසර්ගය නොමැතිව බිජ්ජ බිලිං ගෙඩියක් කරන් අතේ හිර කරන් ඉන්න දරුවනි ඉවසන්න... ඉවසන්න. ළගදීම සංසර්ගයක් ලැබේවී. එතකල් මෙහෙම එළි පිට බිජ්ජ කෙළිං කොරන් දගලන්නේ නැතුව සැගවී ඉන්න.නැත්තං මං උඹලගේ අම්මලාව රාවණගේ අන්තප්පුරයට බදවා ගන්න ක්‍රියා කරනවා...

      Delete
    2. මේ නම් ලන්ග මාමිගේ වචන....තනිකද පුන්ති කොල්ලෝ නිදි වද්දවන්න අදන්නේ.....අල ලජා අයියට කළා වගේ .......

      Delete
    3. කබ්බ නාවලපිටියෙ කාමරේ පන්දම් ඇල්ලුව එක නේද කරේ?

      Delete
    4. වැරදිලා දාපු කමෙන්ටුව කොපි කරන් තමන්ගේ කඩේ යෑමට වැරදි අර්ථ කතනයක් දුන්න කබ්බ ඇනෝ. තොට කඩේ ගියාට මට හොද වැඩේ. මම කියපු එක කිව්වමයි. ඒත් තොගෙ වල් භූත ගොන් අදහසට පෝර දාපු මම හරකෙක් වුනා. තෝ ඇත්තටම බ්ලොග් වල යන ගූ හෑලි වලට විරුද්ධව කතා කලා නම් සධාරණයි. ඒත් තෝත් කලේ තව හාල් පාරුවෙකුට කඩේ යන එකයි.

      Delete
    5. @Anonymous July 25, 2012 7:19 AM

      totaly confused about your comment.

      Delete
  18. ඇත්තටම කියන්න ලැජ්ජයි මෙහෙම උන් ඉන්නවා කියලා මේ බ්ලොග් වල. මුන්ට තියෙන්නේ පුදුම අසහනයක්. අපේ කාලේ අපිට තිබ්බෙ නැති අසහනයක්. ඈ බං කැරි වේසිගේ පුතුනේ තොපේ අම්මලාට කවුරු හරි ඇවිත් හුකලා යයි. එදාටත් මෙහෙම බ්ලොග් වල අම්මට හුකපු හැටි දානවද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම උනොත් දාන්නේ කාන්තා විමුක්තිය කියලා.නැත්තන් ලිංගික අපහරණය කියලා.පලයන් යන්න නමක් නැති වේසිගෙ පුතා.ආව මට මෙතන හොඳ නරක උගන්නන්න.....

      Delete
    2. කබ්බා වේසිගෙ පුතා, ‍තෝ මේ ටෝක් දාන්නේ, ‍තෝ මේ තොගේ ඇත්ත නමින්ද ඉන්නේ? මෙතන පුක දෙන්නෙ නැතුව ගිහිං අරූගෙ ගෙදර වලං පිඟන් හෝදපන් හිඟන කැරියා. යකෝ කාලෙ බෝතලේකට මෙහෙවු දීමක් දෙනව නම්, බෝතලයක් දුන්නොත් මූ මුගේ අම්මත් දෙයි.

      Delete
    3. මට කබ්බා කියලා හරි නමක් තියනවා උඹට.....................

      Delete
  19. ඔය කබ්බාගේ අම්මට වෙන මිනිහෙක් හුකලා ගිය දවසේ ඉදන් ඕකා ඔහොමයි. අනේ අසරණයට අනුකම්පා කරපල්ලා

    ReplyDelete
  20. අනේ මන්දා ඇනෝ මාමිලා....ඔයාලගේ අම්මිලා රටෙන් භාගයක් එක්ක බුදියගත්තට ඔයාලට නමක් දෙන්න එක සීය කෙනෙක් නැති උන හැටි.එකනේ ඇනෝ නමින්ම එන්නේ.ඔයාල පාව්.....අවජාතක වේසිගෙ පුතාලා....ඊක්............

    ReplyDelete
    Replies
    1. කබ්බ කියන්නේ තොගේ උප්පැන්නේ තියෙන නමද හරකෝ? පුක දෙන්න කතා කරද්දි කියන්න දේ ගැන දෙපාරක් හිතල කියපං. අනුන්ගෙ ඇනෝ ගැන කතා කරන ‍තෝත් ඇනෝ කියල තොට අමතක උනාද? සමහරවිට තොගේ අම්ම රට වටේම බුදිය ගත්ත නිසා අම්මට තොට දෙන්න වාසගමක් හොයා ගන්න බැරිවෙන්න ඇති, කාගෙ අවජාතකයෙක්ද කියල හොයා ගන්න බැරි නිසා. ඒකනේ උඹ කබ්බා උනේ.

      Delete
    2. මම කවුද කියලා හෙළි කරන්නම් කිසිම අවුලක් නෑ එත් මම හිතන්නේ නෑ උඹල වගේ පොන්න වේසිගෙ පුතාලට එකෙන් වැඩක් වෙනවා ඇති කියලා.උඹල කියන විදියට මම පොන්න අභීතයට කස්දේ යනවනම් උඹල යන්නේ පච්ච රංගට.ඒක නේද ඇත්තම කතාව.

      මට කබ්බා කියලා හරි නමක් තියනවා උඹට.....................

      Delete
  21. කබ්බා, තොගේ තාත්ත අම්මට හුකන වෙලාවෙ කබ්බා කබ්බා කියල අම්ම කෑගැහුවද?

    ReplyDelete
  22. කොන්ද පණ නැති කැරිය ලියන හුත්තක් කෙලින් ලියපිය.

    ReplyDelete